zákaznický servis

 

Pravidla služby dobírka

1. Objednávání

Zboží na dobírku lze objednat v katalogu na www.coolboutique.cz. Objednání je závazné. ZL Group s.r.o. nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. Každý zákazník bude informován informačním kanálem (email,sms,telefon), o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží max. do 2 pracovních dní. V případě dotazů volejte tel. 603451039 (od 9:00 do 13:00 hod). 

2. Dodání

Objednané zboží bude zasláno na dobírku prostřednictvím PPL nebo jiného distributora na jméno a adresu objednatele v rámci České Republiky. Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů. Zásilka bude obsahovat objednané zboží a nákupní doklad .

3. Cena a platební podmínky

Poštovné a balné je ZDARMA s vyjímkou zboží ve slevě a doplňků.
Cena poštovného a balného činí u zboží ve slevě a doplňků 120,- Kč. (dodání do 24 hodin od odeslání)

4. Možnost vrácení zboží

Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej nenošené vrátit v zákonné lhůtě (tj. do 14 dnů od vyzvednutí)v kterékoliv prodejně Cool boutique, nebo jej poslat zpět na adresu Coolboutique, Vinohradská 36, Praha 2, 120 00, v tomto případě uve´dte prosím č. bankovního spojení na který Vám bude částka za zboží poukázána (nezasílat na dobírku) Zboží nesmí být použité, poškozené apod., s originální visačkou. 

Reklamační řád prodejen Cool Boutique

Případné reklamace v naší prodejně vyřizujeme podle platného znění OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU (č. 40/1964 Sb.) a podle platného znění ZÁKONA NA OCHRANU SPOTŘEBITELE (č. 634/1992 Sb.)

  1. Při každé reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu a zaplacení reklamovaného zboží, který slouží také jako záruční list.
  2. Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení. 
  3. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením, neodvratnou událostí (živelná pohroma), nepřípustným nebo jinak neodborným zásahem. Záruka se také nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. 
  4. Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. 
  5. Pokud je reklamovaná vada odstranitelná, bude řádně, včas a bezplatně odstraněna. Tato doba nezbytně nutná pro opravu vady se do záruky nepočítá. 
  6. V případě, že vadu nelze odstranit, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz. 
  7. Dojde-li k výměně, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. 

Zákazníkům zaručujeme výměnu zboží za jiný typ, pokud vrátí zboží ve lhůtě do 2 dnů ode dne nákupu a prokáže se dokladem o nákupu a zaplacení. Toto je možné pouze v případě, že měněné zboží nebylo zakoupeno ve slevě (se slevou), je nenošené a s původními visačkami.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 21. 11. 2005

Společnost ZL Group s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.