zákaznický servis
Pravidla služby NÁKUPU NA DÁLKU
1. Objednávání
Zboží na dobírku nebo předem placené online či převodem lze objednat v katalogu na www.coolboutique.cz. Objednání je závazné. ZL Group s.r.o. nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. Každý zákazník bude informován informačním kanálem (email,sms,telefon), o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží max. do 2 pracovních dní. V případě dotazů volejte tel. 603451039 (od 9:00 do 13:00 hod).
2. Dodání
Objednané zboží bude zasláno prostřednictvím GLS na jméno a adresu objednatele v rámci České Republiky. Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 dnů. Zásilka bude obsahovat objednané zboží, nákupní doklad bude odeslán v emailové komunikaci.
3. Cena a platební podmínky
Poštovné a balné je ZDARMA s výjimkou zboží ve slevě a doplňků pod hodnotu 900,-Kč
Cena poštovného a balného činí u zboží v hodnotě do 900,-Kč je 99,-Kč.
Platba převodem, či přes platební bránu našeho e-shopu je zdarma, platba zboží na dobírku je zpoplatněna 50,-Kč.
4. Možnost vrácení zboží
Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej nenošené vrátit v zákonné lhůtě (tj. do 14 dnů od vyzvednutí)v kterékoliv prodejně Cool boutique, nebo jej poslat zpět na adresu Coolboutique, Vinohradská 36, Praha 2, 120 00, v tomto případě uve´dte prosím č. bankovního spojení na který Vám bude částka za zboží poukázána (nezasílat na dobírku) Zboží nesmí být použité, poškozené apod., s originální visačkou.
Reklamační řád Kamenné prodejeny
Cool Boutique
Případné reklamace v naší prodejně vyřizujeme podle platného znění OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU (č. 40/1964 Sb.) a podle platného znění ZÁKONA NA OCHRANU SPOTŘEBITELE (č. 634/1992 Sb.)
- Při každé reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu a zaplacení reklamovaného zboží, který slouží také jako záruční list.
- Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení.
- Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením, neodvratnou událostí (živelná pohroma), nepřípustným nebo jinak neodborným zásahem. Záruka se také nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
- Pokud je reklamovaná vada odstranitelná, bude řádně, včas a bezplatně odstraněna. Tato doba nezbytně nutná pro opravu vady se do záruky nepočítá.
- V případě, že vadu nelze odstranit, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz.
- Dojde-li k výměně, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.
Bohužel vrácení zakoupeného zboží zakoupeného na prodejně vzhledem k jeho povaze u nás NENÍ MOŽNÉ, zákazníkům nabídneme výměnu zboží za jiný typ (případně vystavením poukázky v hodnotě vráceného zboží platné 1 rok - a to v případě pokud dojde k vrácení zboží ve lhůtě do 7 dnů ode dne nákupu a prokáže se dokladem o nákupu a zaplacení.
Toto je možné pouze v případě, že měněné zboží nebylo zakoupeno ve slevě (se slevou), je nenošené a s původními visačkami!!!
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 21. 11. 2005
Společnost ZL Group s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.