>>>>>>>>>>> NOVÉ AKTUÁLNÍ KOLEKCE ŠATŮ NYNÍ KAŽDÉ DVA TÝDNY NA WEBU I V OBCHODECH, TĚŠÍME SE NA VÁS! <<<<<<<<<<<<<

Nákup - vrácení - výměna zboží

 

Pravidla služby NÁKUPU NA DÁLKU 

1. Objednávání

Zboží na dobírku nebo předem placené online či převodem lze objednat v katalogu na www.coolboutique.cz. Objednání je závazné. ZL Group s.r.o. nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. Každý zákazník bude informován informačním kanálem (email,sms,telefon), o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží max. do 2 pracovních dní. V případě dotazů volejte tel. 603451039 (od 9:00 do 17:00 hod). 

2. Dodání

Objednané zboží bude zasláno  prostřednictvím GLS na jméno a adresu objednatele v rámci České Republiky. Případně přes ZÁSILKOVNU .
Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 dnů. Zásilka bude obsahovat objednané zboží, nákupní doklad bude odeslán v emailové komunikaci.

3. Cena a platební podmínky

Cena dopravy se pohybuje od 0,- Kč až 89,- CZK dle zvoleného způsobu doručení, podrobnosti zde 

Platba převodem, či přes platební bránu našeho e-shopu je zdarma, platba zboží na dobírku je zpoplatněna 39,-Kč.

4. Možnost vrácení zboží

Pokud vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej nenošené vrátit v zákonné lhůtě (tj. do 14 dnů od vyzvednutí)v kterékoliv prodejně Cool boutique, nebo jej poslat zpět na adresu Coolboutique, Vinohradská 36, Praha 2, 120 00, v tomto případě uveďte prosím č. bankovního spojení, na který Vám bude částka za zboží poukázána (nezasílat na dobírku) Zboží nesmí být použité, poškozené apod., prané a musí být označené originální visačkou a naším štítkem - neoddělovat.

5. MOŽNOST VÝMĚNY ZBOŽÍ

Výměna je možná po předchozí telefonické nebo emailové domluvě a to  pouze za stejné zboží v jiné velikosti nebo jiné zboží ve stejné hodnotě.

 

Reklamační řád KamennÝCH prodejen
Cool Boutique PRAHA - BRNO

Případné reklamace v naší prodejně vyřizujeme podle platného znění OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU (č. 40/1964 Sb.) a podle platného znění ZÁKONA NA OCHRANU SPOTŘEBITELE (č. 634/1992 Sb.)

  1. Při každé reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu a zaplacení reklamovaného zboží, který slouží také jako záruční list.
  2. Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení. 
  3. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením, neodvratnou událostí (živelná pohroma), nepřípustným nebo jinak neodborným zásahem. Záruka se také nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. 
  4. Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. 
  5. Pokud je reklamovaná vada odstranitelná, bude řádně, včas a bezplatně odstraněna. Tato doba nezbytně nutná pro opravu vady se do záruky nepočítá. 
  6. V případě, že vadu nelze odstranit, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz. 
  7. Dojde-li k výměně, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.

    VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO NA PRODEJNĚ 

 

Je možné s originálem účtenky a v následujících případech.

  1. Nenošené zboží zakoupené v prodejně s neoddělenou původní etiketou(visačkou)  je možné vrátit do 24 hodin od nákupu.
  2. Do čtrnácti dnů od nákupu Vám nepoužité zboží vyměníme nebo Vám vystavíme Voucher v hodnotě nákupu platný jeden rok.

    .

     
    Tento reklamační a provozní řád prodejen nabývá účinnosti dne 1. 1. 2023

Společnost ZL Group s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.